Route - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van leoniehaarhuis - WaarBenJij.nu Route - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van leoniehaarhuis - WaarBenJij.nu

Route

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2004 | Nederland, Geesteren

Hallo allemaal,

Australie komt nu steeds dichter bij. We hebben onze route nu definitief vaststaan. Misschien is het leuk om te weten waar we zoal heen zullen reizen. Bij deze een kort overzicht van onze route.

10 januari 2005: vertrek Schiphol
12 januari 2005: aankomst Sydney

We verblijven eerst een paar dagen in Sydney waarna we vervolgens binnen 3 weken naar Melbourne zullen reizen.

1 februari 2005: vertrek van Melbourne naar
Auckland, Nieuw Zeeland

In Nieuw Zeeland verblijven we een maand.

7 maart 2005: vertrek van Cristchurch, Nieuw
Zeeland naar Sydney.

Aangekomen in Australie zullen we in ongeveer 6 weken van Sydney langs de oostkust naar Cairns reizen.

18 april 2005: vertrek van Cairns naar
Singapore, Maleisie.

De bedoeling is dat we vanuit Singapore naar Bangkok, Thailand zullen reizen om van daaruit naar Nederland te vliegen. We moeten alleen terplekke bekijken hoe de reis zal verlopen. Het kan ook best zijn dat we langer in Australie blijven om vervolgens Singapore alleen voor een korte tussenstop aan te doen.

Op 2 mei 2005 zullen we thuiskomen, deze datum is nog onder voorbehoud. Het kan ook zijn dat de thuiskomst een paar dagen eerder of later zal zijn.

Ik vind het heel leuk om jullie met deze website op de hoogte te houden van al mijn belevenissen. Daarnaast hoop ik natuurlijk dat jullie mij ook op de hoogte zullen houden van alle nieuwtjes in Geesteren en Albergen, vooral van de carnaval natuurlijk!!! (PFFF, tis niet makkelijk om dat aan mij voorbij te moeten laten gaan)

Naast het plaatsen van berichtjes op deze site, mogen jullie mij natuurlijk ook altijd uitgebreid mailen naar leoniehaarhuis@hotmail.com
Ik zal dan proberen om zo snel mogelijk te antwoorden.

Groetjes Leonie

  • 17 November 2004 - 14:44

    Leonie:

    Hey Leo!
    Ik had me alvast 'geabonneerd' op een melding zodra je een nieuw bericht had geplaatst! Dus vandaar dat ik er snel bij ben. Het wordt nu toch wel wat serieuzer he!? Maar onwijs veel plezier en wat het op de hoogte houden betreft: you can count on me!
    xLeonie

  • 17 November 2004 - 17:42

    Marije:

    Hey leonie,
    Nou dat wordt wel een hele onderneming zeg!! Ik ben erg benieuwd naar alle verhalen. En zal je site dan ook regelmatig ff checken. We spreken elkaar nog (in Geesteren).
    Cu liefs Marije

  • 07 December 2004 - 13:26

    Mariel Olimulder:

    He leonie,

    Echt super gaaf! Komt nu allemaal erg dichtbij he? Over een maandje al! Zal zekers op je site kijken....leuk dat we het allemaal kunnen volgen en zullen ook zekers wat van ons laten horen! Nou ik zal nog effe je IRB regelen zodat je daar lekker kunt rond scheuren.
    Liefs Mariel

  • 10 December 2004 - 12:54

    Marloes Haarhuis:

    Hey Zussie,
    Ik vind jou echt wel stoer, dat je zomaar weg durft te gaan en ons zielig en hardwerkend achterlaat. Maar je hebt het goed bekeken en het komt vast allemaal goed. Tot vanavond. (ja dat kan ik nu nog zeggen haha.)

    Kus

  • 12 December 2004 - 20:07

    René:

    Ha Leonie,

    Je hebt er een leuke site van gemaakt en ik zal hem zeker vaak bezoeken.Ik hoop voor je dat de reis verloopt zoals je hem gepland hebt.Nu nog hopen dat je een baantje kunt vinden daar (misschien in een kangaroe-slachterij (geintje)).Alvast heel veel plezier allebei.

    groet'n ,René

  • 13 December 2004 - 12:01

    Tessa:

    Heej Leonie,
    Alvast heel veel plezier en succes gewenst. Wil wedden dat je al snel als een Aussie weet te vermaken daarow. Zal je site zeker in de gaten houden en je avonturen gaan volgen. En natuurlijk zoals beloofd een berichtje achterlaten ;) Spreek je nog. Liefs Tessa

  • 14 December 2004 - 15:33

    Ellen Hesselink:

    Hey Leonie!
    Echt supergaaf wat je allemaal gaat ondernemen! We hebben het er vor de tijd bij Wallie vast nog wel weer over;-) In elk geval alvast ontzettend veel plezier en geniet er lekker van!!! Liefs, Ellen

  • 16 December 2004 - 15:35

    Jan & Ellen:

    He Leonie !!

    Zoals beloofd hier ook een berichtje van ons. We zullen elkaar voor je vertrek vast nog wel tegenkomen maar willen je toch alvast een hele fijne reis toewensen !!
    We blijven je volgen !!
    Ps Het zal wel een stuk saaier worden in de auto op maandag- en dinsdagmiddag...hihi
    Veel liefs,
    Jan & Ellen

  • 20 December 2004 - 22:37

    Carolien Tibbe:

    Hoi Leonie,
    ook ik heb je site gevonden en zal er regelmatig op kijken en alle volleybalnieuwtjes doormailen!
    Als ik je niet weer zie: ik wens je ontzettend veel plezier en succes!!

  • 21 December 2004 - 11:01

    Leonie:

    Hey Leo!!!
    Het komt nu echt dichtbij he?! Over 20 dagen zit je gewoon in het vliegtuig!
    We zullen je hier nog wel gaan missen (vooral met carnaval!), maar we houden elkaar via de site op de hoogte van elkaars belevenissen. En eerst nog een klein (afscheids)feestje he, voordat je écht weg gaat!
    liefs, Leonie

  • 25 December 2004 - 22:32

    Marlou O.Nijhuis:

    Hee Haarhoes!
    Het was me vedaag het dagje wel ofniet dah!..Je nieuwe fotow is super gworden hoa..wahha en wie heeft die wea gemaakt?!?! :) Je site is wel super..Maar weet dak je wel ga missen de komende tijd als je weg zult zijn..Ma Kspreek je nog wel voordat je vertrekt richting de andere kant van de wereld he!
    Dagdag Leonie! Kus!

  • 26 December 2004 - 15:43

    Marije:

    Hey leo,
    Je hebt inderdaad een leuke nieuwe foto. Ben je de kerstdagen nog een beetje goed doorgekomen?? Ik ga zo weer richting Steggink altijd gezellig!!!
    Ben jij daar met oud en nieuw ook??? We zien het wel. Cu liefs Marije

  • 31 December 2004 - 21:57

    Marlin:

    Hey leonie! Echt super wat je gaat doen zeg, als ik die kans zou krijgen zou ik ook echt gaan!!!
    De site ziet er ook echt leuk uit en ga je zeker wel volgen! Wens je heel veel plezier maar dat zal vast wel lukken,
    Groetjes Marlin!

  • 04 Januari 2005 - 13:57

    Bianca B:

    ik wens je alles goeds en heel veel plezier en heel veel sterkte bij je afscheid van ons allen tot schrijfs groetjes bb

  • 05 Januari 2005 - 10:44

    Elly En Martin:

    Hoi Leonie,

    Mochten we jouw toch niet meer zien voor dat je weggaat dan willen we jou via deze manier veel plezier toewensen en een prettig en veilig verblijf in Australië. Denk je er wel aan om een Papsleef'n vlag mee te nemen en op een prachtige lokatie of gekke lokatie een foto te maken voor de carnavalskrant 2006.

    Veel plezier en de groeten

    Elly en Martin

  • 05 Januari 2005 - 12:03

    Alice:

    Joh Leonie, echt gaaf man, nog maar een paar nachies!
    Dan naar the land down under!!!
    Wens je alvast super veel plezier daar...

  • 05 Januari 2005 - 12:05

    Buren Kokhuis:

    Hallo buurvrouwtje,
    Dan moet dit natuurlijk een bericht zijn van de buren en wel van 20 a.
    Leonie,.wat maak je me nou? Zo maar maanden weg van de Meijersweg? Het zal’der rustig won’n en dat is een gemis. Maar goed,.. het is maar voor maanden en ik heb uitgerekend dat je de laatste jachtdag weer aanwezig bent en dat is ook belangrijk! Leonie wij wensen je een super gave tijd en ik denk dat velen jaloers op je zullen zijn (ik nig want t’his mie te wiet). Maak een mooie tijd van deze unieke gelegenheid en wij zijn nu al benieuwd naar de spannende verhalen die je zeker zult vertellen als je terug bent. Daar nemen we de tijd voor. Een bekend gezegde dat je wel eerder hoorde neem je maar mee en dat luidt: “Veul plezeer maak’n mer maak’t gen’n “spatz.” De buren, familie Kokhuis, blijven een beetje ongerust tot da’j der weer bent en reizen (lezen) natuurlijk met je mee.

  • 05 Januari 2005 - 13:18

    Leonie!:

    Hey Leo!!
    Iehhh!!! Nu nog maar een paar nachtjes en dan ben je al weg! Ga je nog een keer mee naar de carnavalswagen voor die tijd? Ik kom zondag even afscheid van je nemen en je onwijs veel plezier wensen. En dan rest er niets anders dan je verhalen via deze site te volgen!! Ik ben benieuwd!
    liefs, Leonie

  • 05 Januari 2005 - 17:20

    Joyce Heppenhuis:

    hey leonie
    ik wens heel veel plezier daar en haarhoes oe zuster en ik zullen een mooie foto voor je maken bij de carnaval doot henig an
    ik volg je reisverslagen

    doei doei joyce van de haas

  • 05 Januari 2005 - 17:29

    Marielle:

    heey leonie!!
    het komt nu allemaal wel heel dicht bij he!super gaaf van je dat je daar heen gaat!! je zult het daar vast heel mooi krijgen.. ik ga je site en alle nieuwtjes volgen hoor!!heel erg veel plezier & geniet er lekker van!!
    liefs marielle

  • 05 Januari 2005 - 20:17

    Natasja:

    Ha Leonie,Ik wil je heel veel plezier wensen daar in downunder, en dat je maar heel veel mag beleven en mag bekijken en dat je het emeunig naar je zin hebt, maar wel weer terug komen hoor. Ik zal de site zekers wel vaak bezoeken, ben erg nieuwsgierig!! Heel veel plezier en maak er wat moois van! Tot over een paar maanden!
    Groetjes Natasja.

  • 05 Januari 2005 - 20:17

    Natasja:

    Ha Leonie,Ik wil je heel veel plezier wensen daar in downunder, en dat je maar heel veel mag beleven en mag bekijken en dat je het emeunig naar je zin hebt, maar wel weer terug komen hoor. Ik zal de site zekers wel vaak bezoeken, ben erg nieuwsgierig!! Heel veel plezier en maak er wat moois van! Tot over een paar maanden!
    Groetjes Natasja.

  • 05 Januari 2005 - 20:22

    Anne Heering:

    Hey Leonie,
    Ik wil je ff heel veel plezier wensen daaro, maar dat zal vast wel lukken!! Ga je reisverhalen zeker volgen! Have fun down under!
    Gr Anne

  • 07 Januari 2005 - 08:11

    PR Verhuur BV:

    We hebben je mailtje ontvangen en zullen je website bezoeken. Veel plezier

  • 08 Januari 2005 - 10:54

    Joost Waaijer:

    hallo leonie

    Veel plezier in Australie en in Nieuw Zeeland!!!

    groetjes joost

  • 08 Januari 2005 - 15:08

    Marlon Olimulder:

    Hoorde net van Suzan dat het nog maar 2 nachten slapen is voor de grote reis begint!!!
    Wens je beeeeel erg veel plezier de komende tijd...
    liefs Marlon

  • 08 Januari 2005 - 17:09

    Marije:

    Hey Leo!
    Nog 2 daagjes en dan gaat het toch echt gebeuren op naar Schiphol. Komen de kriebels nu al een beetje opzetten? Morgenavond nog even \'afscheid\' van je nemen. En dan ga je beginnen aan een onvergetelijk avontuur. We spreken elkaar morgen nog even. Geniet van je laatste weekend hier.
    Cu Liefs Marije

  • 08 Januari 2005 - 17:39

    Henk En Annie Heering:

    Hoi leonie,
    Ook wij willen jou heel veel succes en plezier wensen in Australië. We zullen je verhalen via de site volgen.

    Groeten Henk en Annie

  • 09 Januari 2005 - 09:51

    Joyce:

    heel veel plezier en ik zal je reisverslagen goed volgen en doe rustig aan geniet ervan doei doei
    joyce

  • 09 Januari 2005 - 10:29

    Jan Olimulder Arnhem:

    Je website ziet er fantastisch uit. Hou ons op de hoogte, het belooft een geweldige reis te worden.
    Veel plezier.

  • 09 Januari 2005 - 10:31

    Anneke Huiskamp Arnhem:

    .........
    en natuurlijk ook van mij en Loes en Anne.

  • 09 Januari 2005 - 12:46

    Leo En Inge:

    Ha Leonie
    Nog 1 nachtje slapen en dan is het al zover. Spannend! We wensen jou heel veel plezier en geniet er maar lekker van mer doat wa hennig an. Groetjes Leo en Inge

  • 09 Januari 2005 - 13:01

    Clemens:

    Hey Leonie , even een berichtje oet Turvendoarp.
    Goeie reis gewenst en heel veel plezier down under.

  • 09 Januari 2005 - 16:47

    Paulien En Gerrit:

    Leonie, wij wensen je een heel mooie tijd en verblijf aan de andere kant van deze aardbol in Australie, Nieuw Zeeland en Maleisie. Geniet er maar lekker van en wij zullen jullie blijven volgen via de webside en af en toe nog wel eens een berichtje sturen.

    Groetjes Paulien, Gerrit en Anke Olimulder.

  • 09 Januari 2005 - 19:53

    Carolien Tibbe:

    Hoi Leonie,

    Nog een nachtje en dan is het zover. Ik wens je een hele goede reis en ontzettend veel plezier. Maak er wat leuks van!!
    Ik blijf je de komende tijd volgen!

    Groetjes Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geesteren

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 84277

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: